torsdag, maj 10, 2007

Sjukvården idag..

Har jobbat lite med att designa fram ett visitkort till mig. Efter många förslag och utkast (jag håller ju trots allt på att plugga till Designer, och de första man lär sig då är att ALLTID ha mer än ett förslag) så har jag börjat komma fram till de slutgiltiga förslaget. Nu e de bara att få fram dom som är kvar att göra.

*-*-*-*-*-*-*-*-

Vården idag är ett skämt! Psykvården även den. Man tycker ju att en psykiatriker ska ha tillräckligt med vett i skallen att veta att han inte ska skriva ut sömntabletter till folk som riskerar at överdosera dom. Det är väl bättre att lyssna på pasienten..suck sjukvården idag! Blir GALEN!!

*-*-*-*-*-*-*-*-

Fan jag tror jag har ärvt en grej av morfar..jag vet inte..hoppas inte..men..de verkar inte bättre än så. De ja tänker på e skakningar. De senaste året har mina händer börjat skakat till å från, känns lite obehagligt. De har inte varit så mcket utan varit som sagt till och från, men på senaste tiden har de blivit värre. Nu har jag haft konstanta skakningar på båda händerna i 4 dagar i sträck. Känns lite jobbigt med tanke på att jag älskar att måla och framför allt fota, mitt liv.min stora passion. Gick hyfsat bra att måla tavlan till Lego i onsdags, men de va klurigt som fn när jag skulle försöka dra hyffsade raka streck, de blev inte så raka. Aja, får la se vad de blir utav detta, kan ju bara va nån nerv som hamnat i kläm så de ordnar upp sig snart. Hoppas hoppas.

*-*-*-*-*-*-*-*-

Sitter hos Kusinen Jenny i Leksand just nu. Hjälper henne lite å pluggar, skoj att få umgås en hel dag med henne, va ett tag sen nu. Har pluggat lite kristendom, tråkigaste reigonen att plugga. Alla andra reigioner e helt ok att läsa om för de kan man inte så mkt om så de e intressant å lära sig lite hur andra folkslag tycker och tänker. Men när de gäller kristendomen e de bara pinsamt att plugga eftersom man kn ingenting men ändå växt upp med den hela sitt liv och så har man dessutom konfirmerat sig. Men de gick rätt bra å plugga ändå, Jenny verkade rätt nöjd med proven hon gjorde idag nu när hon precis kom ingående genom dörren. HÄRLIGT!:)

nu ska jag vara social igen och hjälpa henne lite till!

//Fotomuppen

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

det kan vara så att det är en nerv i kläm. Om det inte går över snart borde du gå till en kiropraktor som kan se om det är någon kota som ligget mot. Eller så är det helt enkelt att du ärvt det, tråkigt nog...

8:33 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida