söndag, december 03, 2006

heeelt sanslöst-men ändå ack så roligt!


En bedrövlig, men sammtidigt små-rolig syn;)


Då va man hemma igen då;)
Vart fyllechaffis idag! vi va ett gäng gagns-polare som drog ut på flamingo idag. eftersom de endast e jag som har körkort så kan ni ju lista ut vem som blev utvald chaufför..men inte gjorde de mig nått när jag kom hem 350 spänn rikare;)

Men vilken kväll de blev..ja jävlar ja...de e rätt intressant å vara nykter på en krog..man får se mkt..

Har suttit i bilen ett bra tag i natt..blev lite åkningar fram å tebaka av olika anledningar..men va gör man inte..å ja mena..jag tyckte ändå de va segt som satan så de gjorde inte mig ett sketans dugg att jag "fick lov" att åka tidigare:)

så ikväll har jag agerat chaufför,"mamma",vän,psykolog mm mm:)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Fick in en cd-spelare i bilen idag;) weeeii!! Fick den va min underbara vän Lego igår:)Drog hem till min morbror så fick han hjälpa mig..å men lite fix å trix så fick "vi"(ja han asså..haha) ihop de...Högra högtalaren glappar lite..men de visste jag om från början att de va så...så de e INGA problem..ger man den en smäll underifrån så ordnar de till sig en stund:D

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Haha ja jag vet nån annan som va ute å söp idag;) haha

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

haha de e fan heeeelt sannslöst! Haha jag borde inte ha körkort..ibland*ler*

Höll på att göra de igen..nästan iaf..haha

ni minns min uppkörning..då jag backa n i ett träd?..efter de höll jag på att köra in i ett träd nr jag skulle parkera vid kyrkan i dala-järna inför sista revyfreställningen..
hehe..i kväll va de backning igen..haha va INTE långt ifrån att jag backade på min morbror SAAB efter att ha släppt av EVa..haha..jag va såå säker på att jag va längre ifrån än ja va..haha..Gustav satt bredvid mig å skrek när han insåg vad som nästan hände(efter att jag påpekat de)
han ba"ja ok..jag tror jag går hem..SLÄPP AV MIG!!" haha
å jag bara satt å skratta så jag grät..jag tyckte de va lite smått komiskt ja..:D

hehe men..mm de hade ju vart nått de..först hjälper han mig å fixa in cd-spelare i bilen..å jag tackar med att backa in i hans bil..haha..men de gick bra:)haha

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Mamma,pappa å mormor har vart hos grannarna ikväll å käkat å druckigt å umgåtts..haha å nu när jag kom hem så såg jag att de lå nått på köksbordet..ser att de e ett sånt där adventsljus med datum på..som man bränner ner lite dag för dag fram tills jul.å å ett litet kuvert som de står "JESSICA" på..haha när jag ser de håller jag på att skratta ihjäl mig..de kommer ALDRIG låta mig glömma..haha men de e rätt komiskt! hahahaha ujujuj..ja jävlar ja:)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Nej nu blir de sängen..Bofors borta i morrn..man ska orka mä de å:)

Hoppas ni e med dit!:)

//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida