fredag, februari 09, 2007

Can't touch this!


ååh jag ska DÖDA Marcus! haha nej då de ska jag inte...men va han TVUNGEn å sjunga den där låten under lunchen?? nu sitter den fast i min skalle..å jag får inte BORT den! Attans Bananer!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Gårdagen va en rätt bra dag! förutom att jag försov mig. Egentligen gjorde de inget, eftersom vi va lediga men hade en läxa som vi fick i onsdags å skulle göras tills idag(Fredag). Vi skulle måla en Stor tavla med 10 av våra krokier med i tavlan. Tänkte åka hit till 10 å börja måla så jag blev klar i lagom tid. 11.07 vaknade jag med mobilen i handen, så man har väl legat å tryckt av larmet i sömnen eller nått, men de gick bra ändå. Va klar runt halv 5 tror jag med Tavlan.
Efter de blev de rundtur med Börje å Emil i Leksand. Skulle vara smakråd åt Emil, han skulel ha två nya billiga Jeans. Blev ett par billiga, ett par dyra SKITSNYGGA jeans, ett par typ..ehm..cargo(heter de så?) å så en assnygg tröja! så..jag anser att de va värt varena krona han la ut påt.
Haha fick ett lite småroigt samtal under tiden vi va inne på Next å.. haha
Sen blev de å städa å plocka lite hemma hos Emil, avslutade med Hockey sen hemfärd! Bra dag!
-*-*-*-*-*-*-'-*-*-*-
Har Ler-kroki idag! suger talibankuk..men..ah man frå kladda lite iaf..å de e roligare än vanlig kroki, så man ska väl inte klaga egentligen. Dessutom e de sista krokin vi har för terminen..så de e najs som fan!
Ont i nacke å axlar har jag dock, de tar å knåda å slå å bandka på den där jävla leran!
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Hockey idag å! AIK står för motståndet! Hoppas på de bästa...ska nog inte vara nån omöjlighet att klå dom.
på tal om egentligen ingenting, Gösta the man, har lovat mig att om vi går upp i år ska jag få en DVD av han med "The Muppet Show"! Stabilt värre! haha.
Ska förbi bibblan å och kolla in om någon har skrivit nå skoj i min lilla gästbok jag har där till min utställning(som ni förövrigt kan läsa lite om här http://www.superstars.nu/3007.php )
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
I helgen blir de TIFO-arbete å. Jävlig najs! längtar faktist! skoj som satan! ska samla in TIFO-pengar på matchen idag å..så ni som kommer..lägg i en slant eller två eller måånga i hinkarna som ni ser sväva runt i arenan! å känn er delaktiga i TIFOna vi gör! för de är inte gratis sånan grejer vill jag lova! http://www.superstars.nu/3008.php
//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida