tisdag, februari 13, 2007

hiskerligt humör-bra helg-ny frilla

Hockey i Fredags. Leksand-AIK. blev en onödigt spännande match, som vi vann med 4-3..men gnagarna va inte långt ifrån en kvitering vill jag lova.

Resten av kvällen/natten blev en rätt intressant histora. ska man sammanfatta kort kabn jag säga att jag fick en skaplig snefylla som slutade med 20 min sittandes å frysa i en busskur å sen dra på fest å sova hos en polare.

kan dra den liiite längre versionen å.

Va på Leksandsbaren, fick en snetändning på en viss person å ville gå hem å spela lite Buzz i min ensamhet å sen sova. De fick jag inte förrens jag å personen i fråga snackat ut. Så gjorde vi dä å så fick jag ändå inte nycklarna.

När baren stängde blev de gång till 14B för att lira lite Buzz. De va jag, Bojken-Hojken,Emil,P.Jansson,Ida å nån..ehm va hanfrån Uppsala tro? hah vet int vem de va iaf men han va mä å. Efter vi spelat klart en Omgång Buzz..dök snefyllan upp igen. De hela slutade med att jag blev åter igen rosenrasande å drog från 14B. Emil sprang efter mig för att höra va de va jag va arg för svarar skitilskt "Jag e inte arg! jag ska bara ut å gå!!"..sen sägs de lite mer saker så jag blir ÄNNU mer förbannad, vevar mig loss å går därifrån. hör Emil skrika efter mig "jag lämnar dörren olåst!"
Jag drar å sätter mig i Busskuren vid brandmannen i typ 20 min å fryser som en gris innan jag kommer på att Annika skulle på efterfest så jag ringer henne..å får komma dit! HURRA!
Telefonsamtalet löd typ som följer:
"Hej gumman va gör du?"
"Nej men heeej!! jag e på efterfest..vart e du då?"
"Jag går runt i Leksand..får jag komma?Jag e förbannad å VÄGRAR gå tillbaka!"
"Ja självklat..kom till Bosporen så möter jag upp dig"

Påväg till festen får jag ett sms från Emil "De finns te å smörgås här åt dig" vilket på de jag svarar "jag ska på fest! Du kan dricka ditt Jävla te själv!".."mm ok låter dörren stå öppen" har jag för mig jag fick till svar på den..sen drog jag in på festen! Riktigt najs va det där! hade asskoj!

Drog hem till Annika å fick sova där..hon i fråga sov nån annanstans. Jag trodd ejag gick å la mig typ vid..4 kanske..men dagen efter fick jag höra av Gidlund att han hade fått ett sms av mig vid typ 7 tiden på morgonen..å de smset minns jag att ja skicka..å då hade jag inte kommit ifrån festen än. så...jag kanske kom i säng runt..8 hehe. å blev väckt av telefonen vid 11.

-*-*-*-*-*-*-*-*-




Lördagen va en BRA..en MYCKET bra dag!
som sagt..väcktes av telefonen kl 11. hade en SJUKT sprängande huvudvärk!De va Åberg som ringde å skulle höra när vi va på G att åka till Ludvika.
Senare när jag hålelr på att klä på mig ringer även Emil för att checka läget.
Jag knallar till Emil för att byta om till målarkläder å senför att fara till Ludvia å måla..blev solbrillor på den dagen, jag e ricktigta ganska jättesäker på att jag fortfarande va rätt så full när jag vakna..så jag gick runt med en blandning av att vara ful å JÄTTEbakis..hehe.

men dagen blev MYCKET lyckad som sagt!
När vi kom till Ludvika blev vi bjudna på nybakad Chokladkaka med mintchops-grädda å så kaffe av Hårets mamma. Vilka UNDERBARA föräldrar håret har. Bjöd på superextremt god mat..TVÅ GÅNGER under tiden vi va där!

Vi, ett gäng på 7 personer (Jag,Gidlund,Åberg,Håret,Emil,Surre å Axel) målae klart banderollen under lördagen. mycket bra jobb!
dagens tema va tydligen gå-på-fotomuppen-med-fotskämt-så-hon-nästan-kräks-pga-extrem-fotfobi. Shit jag satt på golvet å va helt förstörd

..å va övertrött så jag satt å skratta rätt mycket under dagen å..inte minns när jag skjutsade runt Håret å Surre i ludvika.haha..ujujuj..BRA DAG!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

I måndags klippte jag mig. Kännde jag ville testa nått nytt..å de gjorde jag..å e SKIIIITNÖJD!!..men..farsans reaktion när han såg mig..ujujuj..DEN hade jag VErkligen velat spela in.han höll på at flyga i taket..haha! ..han gillade inte frisyren asså..men han e gammal å hänger inte med i svängarna;)

-*-*-*-*-*-*-*-*-

Målat tavla å..e SUPERNÖJD med den..nästan så jag vill behålla den själv..men ..jag har ju lovat...får måla en ny till mig själv sen haha.

i morrn e de hockey igen! tjihooo!! å om en vecka å typ..6timmar å 20 min fyller jag systemålder!! då jävlar1 Bajen hemma sen PAAARTYY!!

*-*-*-*-*-*-*-*-
Nej du Emil..nu gick du för långt..;)haha

*-*-*-*-*-*-*-*-

Jag har kommit fram til att jag e en rätt snäll själ ibland...å en "räddare i nöden" å för den delen..haha..aja kort sagt..Börje e ute å ränner i Falun medan jag sitter i skolan å svettas ihjäl å börjar bli trött..men..ja..e man snäll så e man(jag har mina stunder..de gäller att man tar vara på dom..haha)

//Fotomuppen!
(Tack Axel för bilderna!!)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Sjukt bra helg! ;) Och du, vi kom ju hem till mig och till stan och sen tillbaka till Håret utan problem... Vi åkte ju inte till Sala precis! Haha, kunde inte låta blir! Snart ses vi igen gumman, vi och våran nya frillor! /PussiPuss

1:07 fm  
Anonymous Anonym sa...

vad e buzz??
//stånkan

6:45 em  
Blogger Fotomuppen sa...

Stånkan:
Buzz är ett frågesport-spel till playstation2 som e HUR kul som hellst..Har med bara sportfrågor!

7:16 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida