torsdag, februari 22, 2007

20 år å systemet!

idag har varit en BRA dag..en MYCKET bra dag!
man fyllde ju de gyllene åren av 20!

precis kommit från baren så jag ska sammanfatta mig kort å utvecka i morrn;)
  • BRA presenter!! bl.a en rosa rattmuff jag fick av Frida,Johanna,Mikaela å Jessica i klassen. På rattmuffen står de "right" och "left"..de tyckte jag behövde de..kannog stämma;) sen fick jag även en UNDERBART fin tvåpinns-flagga som faktist hölls upp i klacken i första period..gkort av Gidlund å Gösta. jag blev rörd de kan jag lova! TACK!

  • Leksand lekte med Bajen(eller nej Hammarby..;) hehe) å krossa dom med 8-2...å de som va grädden på moset... LINUS GJORDE TVÅ MÅL!!!!!

  • Jag blev rödare än rödast i fejan...de har med en sång att göra..haha

  • Bra kväll med bra folk!

Nu blir de sovasov..i morrn blir de att göra klart bussen, skjutsa Gidlund å ha klassmiddag..FINKLÄDD! omg..haha jag har ju bara jeans!

Fredag-VÄSTERÅS!! RAJRAJ!

utvecklar mer sen!

//Fotomuppen

Visst ja..inte att förglömma...Kapten hälsar!;)

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

fan lät som en super dag det! :D

1:17 em  
Anonymous Anonym sa...

Hej! =) Jo Myhran fyller 23 idag ;) .. tihi.. Puss

5:24 em  
Blogger Dalmans sa...

de borde stått "Hedemora - Sala" istället för "Vänster - höger" HEHE

12:34 em  
Anonymous Anonym sa...

Dalmans; haha fyfan va klockrent!!!

2:01 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida