onsdag, februari 14, 2007

tavla!:D

Målade en tavla igår! Lovade Emil en så...de va bara å sätta igång! Blev rätt nöjd faktist..va nästan så man ville behålla den själv..men..får la måla en egen sen eller nått..har ju bild pån iaf;)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Alla hjärtans dag idag å..de hade jag glömt bort. Överskattad dag om jag får säga de själv. Dagen då alla par plötsligt blir extra kärleksfulla..å alla singlar mår ännu sämre.fick veta av en klasskompis att på alla hjärtans dag ökar samtalen till BRIS EXTREMT jättemycket..å nån skola i sthlm har tydligen tom stängt den dagen för att ungdomarna får sån press på sig..å mår piss om nån inte skulle råka få en blomma.

ja jävlar ja..så kan de va!

mig kvitar de..jag e singel..men jag skiter totalt i den här dagen..de e hockey idag å det är de som räknas!

Vi lär ta å ta 3 p idag..mot Almtuna. vi har inte råd å mista poäng nu. De sista matcherna är ruggt läskigt avgörande!

//Fotomuppen

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Snygg tavla gumman! =) Skön vinst ikväll, även om hela matchen var katastrofal och komisk från domaren sidan.. menmen.. haha.. en vecka kvar tills du fyller ;) Wiee! Puss

2:44 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ruggigt snygg tavla...

12:32 fm  
Anonymous Anonym sa...

WOW!!!!

9:45 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida